Ultraljud!!

Jaa, idag fick vi äntligen se vår bebis. Så underbar. Då vi kom in tyckte barnmorskan att jag hade så stor mage så hon började prata om tvillingar och till och med trillingar, jag och M blev lite skraja för en stund. Visst skulle de va kul med flera, men samtidigt blir de ju dubbelt upp med allt. Jag har faktiskt tvillingar i släkten, så det är ju ingen omöjlighet om de skulle vara så.  Men sedan sa hon"Ni får en i taget" 15 april är den beräknad att komma. Vi blundade då hon kollade i de nedre regionerna för att inte se kön. (Jag försökte dock tjuvkika men fick mig en arg blick) M har rätt, skulle jag veta skulle jag ändå bara försäga mig. Det är mycket roligare att inte veta. Det är så spännande nu känner jag. är alltså inte i v. 20 utan v. 19. Men det förstod jag nog att jag skulle bli tillbakaflyttad.
Nu är köksluckorna på målning. =D fin fint! Jag är lycklig!!

Kommentarer
Postat av: Lina

Haha ja men du är större nu än med Emilia! Hade du moderkakan i framvägg eller?

2008-11-17 @ 22:17:08
URL: http://neithotep.blogg.se/
Postat av: Erik

Ja eller hur. Fruntimmer gillar den säkert och killar bara rynkar lite på näsan och mumlar nånting i stil med hmfp :P

2008-11-18 @ 08:19:38
Postat av: annah

vad spännande det kommer att bli i slutet och se hur tätt de kommer att komma våra bebbar :)

2008-11-18 @ 10:42:44
URL: http://nybylivet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0