shooo

Dagen ha vart bra men jag har vart en aningens trött. Imorrn ska jag sooova, om Emilia tänker ta en sovmorgon vill säga. Hade ju tänkt hälsa på Sandra men hon jobbade visst till kl 15 =/ får väl hitta på nå anne kul då. Kaklet är på sin plats, bara lite kvar.. om ni undrar varför det tar sådan tid beror det på att han som kaklar inte har all tid i världen så han kommer någon stund då och då.
Har haft rikitgt roligt på worket idag, man få då skratt iaf. Alla är så härliga. =D
Emilia och jag har också haft en rolig eftermiddag. Vi har lekt och hon badat. Nu ser hon tv. Hon frågar mycket efter pappa, så söt så.

Har tänkt på det här med mina barn och andras ungar.. va en bekant som sa att hon skulle vilja slå andra barn som va dum med hennes. Självklart ska man ju kunna förstå att sitt eget barn också gör fel och ta till sig det fröknar eller andra föräldrar säger, än om det är svårt. Finns många som tycker att deras barn aldrig gör fel och skyller allt på just andras ungar. Men åter till det här med att känna ilska mot andra barn så fick jag känna den känslan idag, jag hade typ lust att säga nå fult till ungen men såklart gjorde jag det inte. Jag kände inte som min bekant att jag ville slå ungen men säga något spydigt hade kännts bra, men på vilken nivå är jag då lixom? Grejen var att det här barnet inte va dum fysiskt, det hade nog gått bättre att ta, barnet va dum psykiskt.. vilket jag tyckte va läskigt på en sådant litet barn. åh det här vart svammel men det är nog en normal känsla. Man vill ju alltid skydda sitt barn.

Har betalt lite räkningar och är ganska många tusenlappar fattigare, men vad gör det om hundra år. Nu ska jag vara positiv! Ska lägga mig i soffan och mysa med mitt allt innan hon ska sova. Sen ska jag se vem som vinner hemma hos mig halv åtta. spännande haha.

skriver senare. adios!

Kommentarer
Postat av: Lina

Så har jag också känt ibland, när andra barn är spydiga mot mitt.. men mina barn har säkert vart så också haha men det vill jag ju inte tro =P

2008-11-27 @ 20:41:33
URL: http://neithotep.blogg.se/
Postat av: Svägerskan!

Vem var det som ville slå andras barn!? :O

2009-05-02 @ 23:16:29
URL: http://lilgryn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0