snart onsdag

Happ nu äre sent igen. Pappa kom förbi och kollade in köket. Han tyckte de blev kanonfint. Sen hjälpte han mig med diverse små saker i huset som jag själv inte förstår mig på. Såg på halv åtta hos mig ikväll, roligt att en från bjur va me :) älgostparfait med hallon, grädde och chokladsås är underbart gott. Det har jag fått smaska på då jag jobbat på älgfarmen vid diverse festligheter.
Har kikat in på kungsfoto och fick se min älskling, såå fin. Nu längtar jag till korten kommer hem så jag kan rama in och hänga upp. Nu måste jag kvälla. Jag ska ju upp och arbet. Sen city så det blir nog en heldag.
Jag är sugen på fisk.
haha jag hade onsdag idag såg jag på mitt förra inläggs rubrik.
Gonatt!!

älskade sötnos

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0