En onsdag

Hej och hallå bloggen!
Har vart kass på uppdatera känns de som, men jag ha inte vart på ile. Idag ha jag hälsa på malin =) .. sen ätit skrov med grannen. Nu ska det kaklas, det kommer bli fett najs! =D imorrn äre back to work, 8-13. Sen ska jag och Emilia åka in till city och hälsa på bebis, yes imorrn änteligen ska jag få träffa henne (vet inget namn än) så det ser jag fram emot. Slapp jobba kväll på tors, så det blir min vanliga tur 7-14, najs igen.
Igår julpyntatde jag klart, bytte gardiner i Emilias rum, köket samt tvättstugan, blev fint.

Köket


Emilias rum


Tvättstugan

så nu är alla rum pyntade, förutom datarummet men de är inte så viktigt, sätter en stake i fönstret på sin höjd. Tänkte först skita i tvättstugan också men jag fick sådan stämmning och mysigt blev det.
skriver nog sen ikväll.
adios!

Kommentarer
Postat av: Lina

Haha ja eller hur man måste ta tvättstugan i de där husen, det blir såå mysigt. Sen spenderar man ju tråkigt nog rätt mycket tid där =P

2008-11-25 @ 20:02:33
URL: http://neithotep.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0