hejsan hoppsan!

Jag har nu fått se att Christer blev delad 1:a tillsammans med formgivarn och café ägerska. RG blev då 2:a, antar att jag hade kunnat va me i diskussionen om detta imorrn på jobbet men nu är jag ju ledig. Pappa har vart förbi, han är nyfiken hur köket blir. Emilia somna tidigt ikväll, eller egentligen normal tid men hon ha vart vaken lite längre nu ett tag. Så jag har haft emma solo tid hela kvällen.. jag har inte gjort något, bara legat och softat i soffan sett gamla cityakuten avsnitt och sen halv åtta då.
Nu är klockan sådär lagom gå isäng tid för att va pigg imorrn men nu börjar min energi som vanligt den här tiden. Tänkte tvätta lite och kanske torka golvet i köket, Klistra på frimärken på julkorten and so on.
Här är ny magbild:

v. 21 okej jag kan nu konstatera att jag är större nu än med Emilia, inte viktmässigt men magen.

Emilia v. 24

Inger på jobbet tyckte jag hade en pojkmage, jag tycker det är svårt att säga, tycker den är ganska lik förutom att jag är lite bredare om höfterna men det är väl helt naturligt eftersom jag fött barn en gång. Ja det är så spännande, vad tror ni det blir?

Pappa tog bilden ikväll och efter det skrattar han och säger "Vill du inte ta en bild av farsgubben, fotografen"  Självklart ska han få va me på bild:

typisk pappa bild alltid glad och skrattar =D han är en allt gå ba man vill typ, det önskar jag att jag va ibland också.

Kommentarer
Postat av: fam eriksson falk

vi ute i nyby gissar på en jänt:) mvh familjen mys:)

2008-11-27 @ 21:43:11
Postat av: Lina

Jag vet inte, tycker det är så svårt att gissa. Kul när magen inte ser precis likadan ut som med de andra grav =)

2008-11-27 @ 23:04:59
URL: http://neithotep.blogg.se/
Postat av: Svägerska!

Jag ger mig inte! Det är en pojk! Jag vet det! eller man kan ju alltid hoppas! =P haha!

Ingen fara att du glömde!=)..

2008-11-27 @ 23:16:38
URL: http://lilgryn.blogg.se/
Postat av: Svägerska!

Ja visst var jag smal..=) får väl hoppas man går ner fortare den här gången! hehe! Ja funderar faktiskt på att klippa till lugg.. =)

2008-11-28 @ 12:26:49
URL: http://lilgryn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0