viva la vida

Idag fick vi minsann sovmorgon. Halv tio.. inte dåligt. Lill gumman sov till kl.10.00 Sen kom Richard och hälsa på, bjöd han på lunch också. Nu äre eftermiddags lur för Emilia. Jag ska städa tro jag. Tappade plötsligt all ork.. va ute en sväng men de va kallt. Skulle ta julbild på Emilia men hon krascha tomten istället och ville inte sitta still hahahaha.
Well, dags och ta tag i nåt medan jag är på ile.. tro ja ska äta lite soppa. Pumpa och majs.. undra om den ä god. Fick den gratis på maxi.
Som många andra är jag nu kär i låten poker face me lady gaga.
Drömde inatt att de inte hördes nå hjärtljud då barnmorskan skulle lyssna. Höll på hur länge som helst.. sen fixa ja en apparat själv och försökte lyssna och tillslut hörde jag =) det är Lina som skrämmer upp mig med att det är nå fel. Slut nu!! =P

skriv kanske ikväll, bye!

Kommentarer
Postat av: Lina

Haha men bara för att jag var orolig behöver väl inte du vara det?! Din mage växer ju på så bra! =)

2008-11-06 @ 14:53:37
URL: http://neithotep.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0