Blodbröd och fläsksås

Sitter på jobbet och har middagsrast, har nyss ätit de som rubriken lyder. Va gött faktiskt. Men som vanligt är jag fortfarande hungrig. Är så jobbigt, ändå åt jag först lunch med Emilia - köttbullar och makaroner och sen med M - bullens pilsner korv. Men så är det, får fika senare ikväll.
Nu sitter jag och längtar efter Emilia. Har jobbat så många kvällar att vi bara hinner ses på morgonen typ =/
Men imorrn är jag ledig, gu va skönt de ska bli. Really... jag har längtat. Då ska jag ägna 110 % åt mitt hjärtegull.. nu har jag dåligt samvete för att jag jobbar. Men jobba måste man ju. Har lite dålig koll på när min rast är slut egentligen för här rastar dom så konstigt. Men jag ska sluta nu.
Har så mycke roligt jag vill berätta men gör de först då jag vet att det kommer bli så.. yes.

bye byee!

Kommentarer
Postat av: Gojj

Bluuu! Jag vill typ kräkas när de är den maten. Och den luktar ju så hemskt.

2008-10-14 @ 14:57:01
URL: http://gojjgojj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0