data abstinens

Känner mig som en rikig datanörd med abstinens som sitter här istället för att slappa i fikarummet. Iaf så har jag nu tagit igen de förlorade dagarna på datorn, har läst alla bloggar osv.. har inte missa mycket. Vad tror jag egentligen? Sååå viktig kan inte datorn va i mitt liv. Jag försöker få tag i internet snubben men han svarar inte suck, typiskt kommun aldrig någon där när man behöver dom!
I natt vakna jag av att Emilia satt och lekte på sitt rum haha.. hade tagit henne till vår säng då hon vaknade och var ledsen. Efter ja hade somnat igen hoppade hon ner och började leka, sötnos. Men så va hon trött imorse också. Måste börja stiga upp tidigare. Tar längre tid nu när man ska bylta på overall och skrapa rutorna på bilen and so on.. va ändå bara 10 min sen imorse och då låg jag till 06.20. pretty fast för å va jag.
Imorrn har vi bjudit massa folk på middag =) ska bli trevligt. Är mest M's kompisar, eller våra gemensamma. Jag ska bjuda mina tjejer någon annan helg, då jag är solo. Synd att typ ingen kan dricka vin, hade vart trevligt med en vin kväll med mina bästa vänninor. Antingen gravida eller ammande. Det får bli mammor med barn, lika trevligt det. =D Förresten är alkohol oviktigt, vi har lix lika trevligt ändå. Jag lär ju bli chaffisen imorrn.. den ständiga. Så äre, så blire först klåe sen svie!!
Hujj!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du har blivit utmanad

Kolla min blogg för mer info.

2008-10-23 @ 17:05:23
URL: http://idalillstrimma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0