Dumle

Jahapp, denna dag startade som oftast innan klockan slagit sju. Min hals gjorde så ont att jag knappt kunde prata. Drack några liter te sen va det fixat. Det gjorde ju fortfarande ont men inte alls i samma utsträckning. Sen va de inskolningsamtal för lillan på dagis, gick ju ba bra. Sen personalmöte där jag berättade för mina kollegor samt chef att jag ska ha barn igen, det tyckte dom va skitkul =D dom ha vare på mig länge och sagt att nu äre dags. Men nu kände jag att det var dags att berätta, va visst någon som misstänkt det annars vare bara Anna som visste och hon hade jag sagt det till, underligt ändå att det inte spridit sig då gula & röda vet. Sen drog vi hem till mamma & pappa, träffa brorsan & Evelina.. alltid kul då dom är hemma vilket inte är speciellt ofta. Dom sjöng och spelade gitarr för mig och om jag visste hur man lägger ut videos skulle jag lägga ut den, jag filmade nämligen dom. För jag tänkte att om dom inte söker in till idol självmant nästa år så ska jag skicka in ett sånt där tips ;) dom är hur kung som helst..

Bilden ha ja snott av Evelina.


varför kunde inte jag få musikens gåva? Men ja ä väl bra på nå anne då kanske.
Nu hade jag planer på att städa huset, men ja, jag hamnade visst här. Förkylningen sitter i men jag kämpar på.
Imorrn är jag ledig och farmor fyller 82 år, goa gumma <3
skriver väl senare kanske..
ha de gött!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0