hejhejhej jag är bara 21 år!

Men får vara med på youtube, wow.. som en i gänget av alla bjur's fjårtisar. Kan väl erkänna att klart ja va en fjåårtizzz en gång i tiden som gillade att skriva kramiz (såklart med z) ha vita savann byxor och små väskor och trippa runt byn med ett prince paket i byxlinningen. Skit fränt att få åka bil, eller epa med äldre killar.  Dricka mixed malt 3,5 iställe för folköl för de va ju så dåligt :P
ha fjortisfester på hembygdsgården eller lagnäste.. ligga och spy bakom en buske, hångla med killar and so on. Jag var ju frän! =P
Här kommer en julklapp mina kära vänner gav mig julen 2002, alltså året ja va som fränast, jag säger bara ENJOY!!

Det är alltså jag & robert frank på bilden, roligt vad livet kan förändras och tur är väl det. Idag är jag mamma och han snart pappa. Då va vi de eviga singlarna som gillade öl, fester.. och kanske varann?

Kommentarer
Postat av: kim

haha jo, har sett den videon också

dock väldigt dåligt gjord men kul att man fick vara med;)

2008-10-07 @ 23:28:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0