Hormon kossa

Eftersom jag ännu inte känt av samma humör som jag hade förra graviditeten trodde jag att jag inte skulle bli lika känslig denna gång. Men ack vad jag bedrog mig. Idag ha jag vart riktigt hormonfyllfd, skitjobbigt. asförbannad och grinig.. för lite och ingenting. Emilia rev ner min fina lampa och min blommbukett så hela nattuksbordet vart dyblött.. då kom tårarna av besvikelse, det är så löjligt.  Men jag tror det hjälper till rätt bra att jag är trött. Ska lägga mig tidigt ikväll, jag har bara packat ner trosor och en tröja än så länge. Förövrigt har jag ägnat hela dagen åt att städa huset, det va rätt klibbigt på golvet då jag vaknade. Snart klar=) har bara vardagsrummet kvar.
Har noll blöjor hemma.. har glömt att köpa idag och nu är allt stängt. Så jag hoppas mamma hade hemma. Ska åka från bjur kl 09.00 imorrn så det betyder ju att de inte bli att slöa på.
Nu istället för babbel ska jag lägga upp några bilder:

Magen v. 17


Lill älskling gillar att köra traktor, fick låna Alfreds =)


Buketten jag fick av min kära sambo =)


Köket, nya fina gardiner. =)

Troligtvis kommer jag inte blogga under tiden jag är borta så vi hörs väl på tisdagkväll skulle jag tro.
Hade gött!


Kommentarer
Postat av: Lina

Men hallå, ända till Tisdag! Jag kommer ju sakna din blogg. Ska ändå titta varje dag just in case. Kul med bilder att se varje gång iaf =D Ha så skoj där nere nu!

2008-10-26 @ 18:52:06
URL: http://neithotep.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0