I väntan på idolutröstningen

Sitter jag här, det är en snubbe som intervjuar mig om Bjur på apan. Han är tydligen uppflyttad från söder och bor nu i Umeå. Förutom älgfarmen undrar han vad som finns att se? jag får hjärnsläpp.. jag som alltid har något bra att komma med ang vår kära kommun. Eller som han citerade "Sveriges minsta kommun med de största möjligheterna"

Ang idol så är jag lite less på Lars nu, sorry. Han va ju min favvo ett tag, lagomt konstig och charmig. Men det är ju trots allt en sångtävling och jag tycker Alice är bäst. Sötast också.. oj nu börjar det snart.

Snubben säger: "Önskar all lycka och välgång med Bjur, dess älgfarm och ditt föräldraskapet :-) " trevlig typ, det är inte varje dag man stöter på sådana. Han berättar nu att han flyttar hit för de är dåligt i skåne, jag citerar "södern kanske är fest ovh glam men också knark, gäng och död" det där lät läskigt. huvva!

Nu idol igen.

Kommentarer
Postat av: Lina

Det finns ju en fin rastplats i Bjurholm också.

2008-10-31 @ 23:08:40
URL: http://neithotep.blogg.se/
Postat av: Erik

Lol @ lina.

2008-11-01 @ 01:41:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0