kärlek

Dagen ha vart bra. Emilia var på dagis mellan 9-12 de hade någon invigning av några kojjor och pizza lunch. Då sov jag. Sen drog vi in till Umeå för att handla telefon som inte ens kommit in än. Träffa Linda på elgiganten, Träffa Pia, Erika & Micke också. Sen bar de va hem, köpte kabel mellan tv och dator så vi kan se film. Ante & Diana bjöd på middag, mums. Va där till halv nio, tjejerna var trötta. Emilia somnade i bilen och sover nu i sin säng. Jag sitter med huvudvärk, drygt. Ska lägga mig i soffan. Igår såg jag The Bucket List, med Jack Nicholson & Morgan Freeman, var en bra film. Tänkvärd.
Imorrn äre fredag. Men ingen helg här inte. Ska ju jobba, men det känns inte så jobbigt. Lör-sön-mån.
ZzZzZz puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0