my friday night

Vi har haft 12 pers på middag ikväll.. dom är fortfarande kvar och ljudnivån blir bara högre och högre. Jag har hållit ställningarna i köket. Jag är utslut! Somnade på soffan vid 17 tiden och tänkte att jag skulle vilja sova till imorrn. Men här är jag vaken, klockan 23.54. Emilia har haft en kalas kväll, charmat alla och ätit glass och godis. Hon sover nu.. konstigt att hon inte vaknar som här lever om. Jag funderar på att lägga mig.. men samtidigt måste ju någon hålla ställningarna, och jag råkar vara den enda nyktra på bygget, eller just de johanna också! Sen kanske jag har lovat att skjussa hem någon. Drygt! This gonna be a long night...

Lördag imorrn då måste jag packa inför stockholmsresan. Åker på söndagmorgon, ska bli skönt att få en liten minisemester. Hoppas bara flygresangår bra för lill gumman. Man är ju lite smått flygrädd själv.
Fick mitt lönebesked idag, blev positivt överasskad faktiskt. Fick dubbelt vad jag trodde :D
Näee, ska va lite social.. eller osocial nu.

Hoppa alla har en bra fredagkväll... undra vem som åkte ur idol? Måste undersöka saken =)

Kommentarer
Postat av: Anonym

lou lou åkte ut!

2008-10-25 @ 01:43:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0