paus i packet

Har tagit ännu en paus.. ja är trött i kroppen. känns som jag känner bebis men jag vet inte om de är lite tidigt..? läste någonstans att omföderskor kan känna tidigare. Med Emilia tro jag att jag började känna i v. 20 kanske. Känner när jag jobbar att jag får ont i svanken och när jag går som typ idag då vi va på affärer å så. Men jag har bestämt att jag ska jobba fram till och med mars =P vi får se om jag lyckas.. men tjurig som jag är, är det ingen omöjlighet. Har inte ens berättat för min chef att jag ska ha barn, men tänkte göra de efter ul.

Iaf har jag nu rensat ut ett "gval skåp" jag klarar inte av att slänga gratulations kort och dopkort osv.. har högvis med typ grattis emma på din 15 års dag och sen har morfar o farmor skrivit något sött eller snitsigt. Men nu rök de faktiskt.. sparade dom sötaste men de där det står typ, grattis på dopdagen slängde jag. Kan inte spara allt.

nu äre back igen, de tar sig!

Kommentarer
Postat av: Lina

Jag slänger alla sånna kort direkt faktiskt. Blir ju bara skräp efter ett tag.

2008-10-18 @ 23:08:36
URL: http://neithotep.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0