Playing with fire

Lördag, men känns om söndag. Hasse, Tobbe, Per-Anders, Jag & M har ätit pizza.. Emilia oxå såklart =) nu ser dom film, såsom en bakisdag ser ut. Men det bästa av allt är att jag inte är bakis. Det där med alkohol är bra dumt. Varför dricka i berusningsyfte för att sedan bli en drygjävel? haha. Säga samma sak flera gånger och klänga extra mycket på folk. När man väl är i ruset är det ju kul, men alltså nej. Den tiden är förbi. Men visst kan även jag bli klapp kanon, bjur dagarna är ett exempel, reunion klassfesten i lse ett annat. Det är så att jag tror visst att jag är 18 år igen och klarar av att dricka 10 bärs på förfesten för att sedan intaga ännu några fler på krogen. Men det kan jag inte längre, nu räcker ett vinglas för att få mig lullig. Näe lagom är alltid bäst.. synd bara att vissa inte förstår när enough is enough. De där med att vara nykter på fest gör en bara till sur och tråkig. Är trevligt till en början sen orkar man inte höra på folk som står en centimeter ifrån en och stinker sprit. Chaffis blir man alltid, för av någon anledning är man den enda som är nykter på just det kalaset.
Middagen igår blev lyckad och det var trevligt, men summa sumarum så klarar jag mig från fulla människor ett tag nu.

Pelle ringde igår och undrade vilket år Brolle Jr kom ut med låten playing with fire.. jag satsade på 2002 eller 2003. Rätt svar var 2002, jag är en jäkel på gissa. Men till saken hör att jag var otroligt kär i den låten.. och i Pelle också för den delen. Jag var 15 år och han var 26. Jag var för ung för att dricka vin och han hade coola bilar. We were playing with fire..

She was barely sixteen and too young to be drinking wine
She belonged to a guy with a car the aggrasive kind
 
I got high on a rush when my eyes locked on hers
She would not look away and from there it got worse
She came up and said i know that pain doesn´t hurt
I should have found the words

Come on come on it´s late and we´re  way off the track
Troubles wait for us now
If we kiss there´ll be no turning back it´s a fact
Troubles wait for us now
Cause we´re playing with fire
I´m playing with fire
Playing with you

We went out in the night to the stars and the mystic moon
We were far from the crowd and a thought shall we get back soon?
But her face was so close and my mind was a mess
And the stars they said no but the moon whispered yes
She took my hand and said i know a place we can go
No one will ever know


Come on come on it´s late....

Cause we´re playing with fire
I´m playing with fire
Playing with you
Is playing with fire
And you got me burning now
Don´t get me burning now
oh....

Kommentarer
Postat av: Erik

Jo :P Tänkte minsann att varför inte :)

2008-10-25 @ 17:52:32
URL: http://omeprazol.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0