sick and tired

of always beeing sick and tired.
Okej, nu var det väl ett tag sedan men att va förkyld är ingen hit! Helst inte om man heter Emma och får en dunderförkylning varje gång den behagar komma. Eftersom dotra är på dagis kan ni ju förstå att förkylningar kommer titt som tätt. Igår sov jag hela kvällen.. svettades och frös som en tok. Hade säkert feber. Kroppen dunkade och halsen gjorde ondare än någonsin. Har druckit te i mängder. Idag känns de lite bättre men långt ifrån bra. Imorrn äre back to work, eller iaf personalmöte.. och utvecklingsamtal för hjärtat mitt. hur ska jag orka vara på topp? Många verkar va förkylda nu. Ikväll flyger vi hem, hoppas hoppas inte det kommer kännas som huvudet ska sprängas bara för bihålorna är fulla av snor. åh va fräscht det låter. Men jag är så ofäsch man kan vara. Don't give a shit!!
Blev ingen kunga påhälsning igår och vet inte om jag är upplagd för något idag, vill bara softa. Orkar inte kuta i köp centror heller.. vi ser väl.
Godmorgon, ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0