sleten

Jag är sliten. Har tagit en power nap idag, något som jag inte gjort sedan Emilia va lill bebis men jag behövde det verkligen. Sen blev det att fara till farmor och gratta henne. Fick goo fika och träffa släkten som man inte träffa alltför ofta. Trevligt. Emilia hann ju krascha ett fint kakfat också. inget kalas utan krash?
Nu är jag hemma och det finns såklart 1000 saker att göra. Men jag orkar inget. Ikväll ska jag bara softa softa softa. Tror att jag drar hem till morsan så hon får pyssla om mig lite :)
Jag längtar efter min M kom heim!

Kommentarer
Postat av: Erik

powernapz äger, drog också en idag,,mossig när man kliver upp men sen då jälar :P Trixat me bloggen har du också, fan jag borde fixa till min hehe.

2008-10-30 @ 19:59:59
URL: http://omeprazol-blogg.se
Postat av: malinns

Fin bloggdesign du har gjort.

Det var trevligt hos momma, famma, mamma, mormor,farmor, svärmor, vän ja som morbror B sa är något namn glömt?

2008-10-30 @ 22:15:27
URL: http://malinns.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0