sthlm

Jag kan såklart inte slita mig ifrån bloggen, svårare blir det då det står en dator i rummet vi sover i. Flygresan gick toppen igår, jag var nog mer skraj än Emilia. Hon blev ju såklart rastlös emellanåt men då åt vi lite frukt, byggde pussel och läste bok. Hon tittade bara ut genom fönstret och sa "titta, tittaa" då vi startade. Landade på bromma flygplats där Pia får syn på en kändis, ingen mindre än ... Lasse Berghagen =P jag såg han såklart inte, kanske inte så mycket och vil öga på after all, bättre om det vart typ Magnus Betnér eller någon..hadde fullt sjå att få fram väskorna. Sen klämde vi ihop oss i taxin ut till Ekerö där vi nu befinner oss. Jag och Emilia har blivit förkylda, min hals värker och det är jobbigt. Annars är det god mat och trevligt sällskap. Dock för lite sömn. Men det får jag ta igen en annan gång.
Idag kanske vi ska hälsa på kungen på drottningholm, skulle vara trevligt.. va som läng sen nu =P

Kan ju tillägga att jag totalmissade att ställa tillbaka klockan igår så vi stressade helt i onödan, min kära sambo va måttligt glad =P
hoppas ni ha de gött hemme å!

Kommentarer
Postat av: Erik

Det var någon som nämnde något om bloggberoende...Ajdå :P

2008-10-27 @ 11:27:02
URL: http://omeprazol.blogg.se/
Postat av: Lina

Men Berghagen är ju cool, han är som en mysmorfar och man vill bara sitta i hans knä så han kan sjunga Teddy Björnen Fredriksson. Klart Betner är snyggare men Berghagen har mer stjärnstatus. Om du ser Betner kan du ju ta ett extra kort på honom till mig förresten.

2008-10-27 @ 16:46:22
URL: http://neithotep.blogg.se/
Postat av: sandra

Lät inte så dumt det där vännen, mrBerghagen han ska man nog inte underskatta. Ser ut som en nalle björn men det vet vi juh alla att i dom lugnaste vatten......puss

2008-10-27 @ 17:22:11
Postat av: m

Det är väl inte illa att sett berghagen... famma kommer att bli imponerad :-)

2008-10-28 @ 08:20:35
URL: http://malinns.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0