sunday, im in love

Håller med Lina, för att va blogg back är jag otroligt dålig på att uppdatera, men saken är den. Jag har vart hos mor&far. Blogg lusten har inte infunnit sig och blogga bäst gör jag vid min egen dator. Nu är jag hemma, mitt hem är min borg även om de är soft att va hos mamma & pappa och bli ompysslad. Nu har jag min älskling hemma också, vilket gör det mer roligt att vara just hemma.
Idag har vi vart på dop, Nicole var tyst som en mus hela tiden, Emilia däremot höll låda i kyrkan. Men det gick bättre än jag väntat. Jag hade väntat spring och skrik.. nu vart det bara lite hopp och prat. Min lilla prinsessa är en busunge. Det bjöds på god mat och god tårta.. jag åt flera lass. Tack family falk!
Är inne på min 7-dagars ledighet nu.. som ni förstår är det verkligen soft. Nästa jobb dag om inget extra dyker upp är lördag. Imorrn hoppas jag på Umeå. Måste handla vinterkläder till lill gumman och mat mat mat, här gapar det tomt.
Nu ska jag se lite mer tv.
adios amigos!

Kommentarer
Postat av: Lina

Anta utmaningen i min blogg, en som faktiskt är seriös denna gången.

2008-10-06 @ 18:42:07
URL: http://neithotep.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0