sunday

Jag är vrålhungrig än, fast jag har ätit 2 portioner spaghetti & köttfärsås, tomatsoppa, ett äpple och en limpa med ost. Det är jobbigt, vill känna mättnadskänslan men når inte dit. Måste va nå fel på mig. Sitter och ser disneydags som är inspelat sen jag & m va små.. det är såå bra helst nalle puh. Det som är på playhaouse disney animerade nalle puh kan ju slänga sig i väggen. Börjar jobba om en dryg timma.. så jag borde väl klä på mig och platta håret som är ett lurv idag eftersom jag har sovit med blött ouppsatt hår =P
Lill gumman sover så sött.. hoppas hon vaknar snart så vi hinner ses innan worket.
En limpa till kanske ...

adios!!

Kommentarer
Postat av: Lina

Haha det är så roligt att du också är gravid och är ett matvrak. Vi kan frossa tillsammans. Kan jag komma till dig nästa Lördag på mina timmar? Jag kan köpa med mig något gott haha, typ pizza =P

2008-10-12 @ 14:07:41
URL: http://neithotep.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0