uppdate

Nu ska jag uppdatera lite. Vi har flyttat till ett litet hus breve per-anders =) ni från bjur vet var. Hur fint som helst och vi trivs kanon. Har inte fixat internet än hoppas på morgondagen. Vi har i stort sett fått iordning de mesta. Emilia verkar också trivas bra, det är roligt..mer yta att leka på. Har inte ens satt upp parabolen så jag känner mig lite lost utan både tv & dator haha. Imorrn äre back to work, skriver mer då. Ni får en bild på huset sedan också.
Jag har verkligen allt jag kan önska mig, en underbar karl, en underbar dotter, ett bra jobb, ett fint hus och en bebis i magen <3
de här vart ett happy family inlägg.
hoppas ni hare bra!
puss

Kommentarer
Postat av: Emma

Va kul att ni har fått hus! Visst är det på samma område som Lina bodde på förut? Seriöst så måste vi ses snart. Men jag jobbar 6 dagar nästa vecka! Det var bättre när vi var mammalediga hela bunten! :) Grattis till magen! När är det beräknat? Lycka till med allt!

2008-10-25 @ 12:52:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0