dagen då

Tisdag kväll, 14 oktober, v.3 på jobbet, jämn vecka- v.42. grav vecka-16. Dagen då älskling lämnar landet.. eller ja you name it!
Ledig dag ha vart bra dag. Först kom Lina hit en sväng, sen gick jag prommis ut till Malin och där var Sandra. Vi fikade och pratade :) sen kom love och hämta mig, gjorde en för salt kycklinggryta och färsk pasta, after all helt okey.
Nu sover lillan och jag gör mest ingeting.. ska jobba 2 kvällar på rad nu, drygt me kvällar alltså.
Skriver mer sen, får ingen lugn och ro nu känns de som.

Här ha ni min vecka. 16 mage. känns sjukt länge till jag får lyssna på hjärtljud och fara på ultraljud. HELA 3 veckor till BM och 4 veckor till UL. Men den som väntar på något gott...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kom ihåg att ta med dig någon gomat på jobbet imorgon =P

2008-10-14 @ 22:32:08
Postat av: Mia

sötmagen :)

2008-10-15 @ 10:14:35
URL: http://miabeccau.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0