14 timmars sömn senare..

.. Är jag mycket piggare än jag varit på länge. Slocknade på soffan vid 19 tiden igår och sov sedan till halv tio då jag la mig i sängen och somnade skönt om och sov till kl. 9 idag. Ubnderbart. Är slö med bloggningen nu. Men jag var iaf på bio i måndags och såg Sex and the city. Den var underbar men sorglig. Nu är det lixom over. Samantha fyllde 50 år, shit.. dom är ingen ungdom längre. Ska inte avslöja alltför mycket för er som inte sett filmen men jag är hemligt kär i mr. big. haha! Drömde om han inatt. Weird. Idag är det ledig dag = regndag såklart. Vet inte vad vi ska göra.. vill in till umeå och handla på ica maxi eller kvantum. Får se, ska börja med att laga lunch.
ha en bra dag!


Kommentarer
Postat av: Maria

Haha, jag blev oxå hemligt förälskad i honom i just denna film :-) Ett plus var att man även fick veta hans namn :-) Ha en bra dag /Maria

2008-09-03 @ 12:55:24
URL: http://mariathomasson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0