Angels in the sky

Jag är kass på att blogga nu jag vet, men det känns som varken tiden eller orken inte finns. Jag jobbar alldeles för långa dagar för min prinsessa som är trött och grinig på kvällen. Det är jag också så jag känner mig som en kass mamma då. Hur orkar alla? Tycker de som jobbar heltid och har massa barn gör det väldigt bra. Jag jobbar inte heltid och har ett barn och jag är dyngslut på efter en hel dag. Ibland har jag lust att lägga mig och gråta. Typ som idag då jag stämplade ut från jobbet, tårarna brände bakom ögonen. Jag vet inte vad det berodde på, om det var trötthet, hormoner eller att jag bara kände mig deppad. Det kom dock inga tårar vilket i sig är väldigt ovanligt. Jag har ju så lätt till gråten.
Fick en väldigt rak fråga av en väldigt rak person på jobbet idag.. jag diggar henne för att hon är så ärlig och härlig.

Har ätit spaghetti & köttfärsås till middag det är så gott. Har köpt cheerios som jag snart ska käka med mjölk. Har börja halv städa lite men allt är ändå som en röra. Oj nu höll jag på glömma att de är idol ikväll =) .. nice.
imorrn är jag ledig, sen drar jag igång med helg på min rad.
Nu ska jag grejja lite, skriver mer imorrn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0