city day ey

Har nyss kommit hem från city. Det var jobbigt att se morfar så sjuk & hjälplös, det gjorde inte saken bättre att Emilia var mer vild än tam och sprang in i massa andra salar och skrek. Det blev inte ett alltför långt besök. Sen for vi ner på stan och fika på nk. Gott men ack så dyrt för lite fika. Sen inhandlade jag en mysig halsduk, ett par mysiga mjukisbyxor, en t-shirt, en klänning samt örhängen och doppresent till Nicole. Va less rätt snabbt på att gå runt runt på city så vi for och hälsa på magnus&malin i ersmark. Fika lite till och prata bebis, snart kommer den =) Sen blev de då max och skrov, jag är nu proppmätt och känner mig fet. Inte för att vi hade vidare matro, de va fullt av folk och Emilia spillde en hel dricka över mig och ville inte sitta still, men så är det. Hon är verkligen en busunge... jag undrar om det är vår uppfostran det beror på eller om det helt enkelt är en liten trots ålder? Jag hoppas såklart på det sistnämda. Just de, hon slet av sig blöjan och satt sig på malin o magnus vita tygklädda trappa.. hon hade visst bajsat lite, hahaha ja ville bara sjunka genom golvet. Deras fina vita hem var nu nersmutsat. Men snart får som barn också.. då är de nog inte lika fläckfritt längre ;) så va det med mitt oxå =P
Nu har jag 2 timmars bra tv framför mig, först idol sen Maria Wern. Imorrn kommer Lina och det är kurs för oss på Bjureg. Nice.

Kommentarer
Postat av: Lina

HAhaha jag skulle också dö!! Elias har också satt mig i sånna situationer det är såååå jobbigt, det känns verkligens som "men kan du inte kontrollera ditt barn eller vad är det här".

2008-09-24 @ 10:25:40
URL: http://neithotep.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0