Finne i pannan

Egentligen flera i pannan, men jag har den senaste kvarten stått och våld klämt en finne som inte är mogen att klämmas, (det här är äckligt jag vet) vilket har resulterat i en svidande panna och läskig känsla i ögat. Jag konstaterade då för mig själv att det stämmer det där om att inte klämma finnar ovanför öronen. Jag är typ yr, skit äckligt- Nog om mina finnar.. när jag kom hem från jobbet hade jag två middags erbjudande antingen palt eller meterpizza, av någon underlig anledning valde jag såklart meter pizzan =P nu är jag sådär lagom halv mätt.. ska ju trycka choklad och bullar senare ikväll. Jag hade inge frosseri igår så jag måste ta igen det ikväll haha.
Försov mig förresten lit imorse, TUR att jag bor så nära jobbet.
Ska jobba även imorrn, fjärde dagen.. känns tungt att kliva upp ännu en morgon. Tur de ä bäst turn 7-12.

Nu ska jag inta soffläge och inte röra en fena på hela kvällen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0