Ge mig ett hus

Eller en större lägenhet med uteplats så jag kan vara ute utan att måste leka på asfalt eller grusgång. Utan att folk ska kunna se vad jag gör.. utan att jag ska höra när dom som bor över mig spolar toalett eller springer som en flock elefanter. (sorry johan & maria men de låter så) Jag vill så mycket, men denna kommun begränsar mig en aning. Finns inga bra hus till salu och inga bra lägenheter lediga (okej en då) Jag har kommit på varför jag blir rastlös så lätt.. jo för att de finns inget att göra i denna lägenhet.. den är liten. Och för att gå man ut möts man av toka å blåfåra. (inte alla grannar dock)
jaha nu har jag sagt vad jag vill säga. Nu äre duschen, skulle ha gjort de för läng sen men man är lite av en nörd. datanörd alltså.








keep it cool. i'm allright. just dance.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0