Just dance

Här sitter jag alldeles svettig efter att ha betalat räkningar. Denna månad sved det mer än vanligt. Har inte fått min månadslön än, bara för de ja jobba i agusti på timtid. Jag måste ringa löner på måndag, dom ha väl glömt mig? Men då jag får den så ska jag inte klaga, dubbla löner är ju aldrig fel. Iaf kvällen ha gått som en dans, höhö det gör den ju iof alltid då jag jobbar. Va skönt att komma hem innan nio. Det är bra att bo nära worket alltså. Jag jobbar jul påminde mina arbetskamrater mig om idag, kväll julafton, kväll juldagen och 8-13 annandagen. Jag snabbade mig och skicka in en ansökan om föräldraledighet den 24e och 25e, annandagen kan jag vackert jobba 5 tim. Hoppas de finns någon vikarie som vill tjäna storhelgsersättning Madde kanske? :D
Jag vill verkligen inte jobba jul, nyår går bra men julen är min högtid och jag vill att Emilia ska få ha sin mamma hemma på jul då hon är liten. Men går det inte så går det ju inte.. det är jag medveten om.

Nu ska jag duscha, mitt hår är fett och långt. Sen ska jag äta bullar och kanske en macka. Dricka te och mysa framför någon film, om de finns någon? Börja 7.30 imorrn så kanske lika bra att sova. Men det är ju såå tråkigt. Innan jag ha gjort allt är de bedtime.
PS: LINA är bra på att uppdatera bloggen DS.





Mitt hjärtegull!

Kommentarer
Postat av: Lina

Man kan väl ta ut föräldradagar, det kan de aldrig neka dig. Jag jobbade 5h dagen innan jul men sedan är jag ledig fram till helgen då jag jobbar hela helgen lång.

2008-09-26 @ 22:07:11
URL: http://neithotep.blogg.se/
Postat av: M

Jag jobbar gärna :D

2008-09-27 @ 20:07:48
URL: http://fjuff.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0