kväll

Idag ha vart en trevlig dag. Först lunch me Lina sen kurs. Jag började gråta då de läste upp en dikt som en tant hade skrivit före sin död.
Nu sitter jag och väntar på idol, sen den där nya serien oskyldigt dömd me mikale persbrandt. En till man i listan över heta män. Jag är vrålhungrig fast jag har ätit middag.. håller på göra varma koppen och hårdbrömackor. Finns inge roligt i vårt skafferi. Emilia gråter och vill inte sova, så hon få väl va uppe me mig då. Vi har lite fika mys i soffan. Jag klarar inte av att låta henne gråta till sömns- after all kanske hon inte ens är trött.. nog för att de verkar så. Har typ gnällt och gnuggat sig i ögen hela kvällen. Hon är då glad nu.. vill såklart va uppe me mamma.


börja se en film igår, spännande måste se klart den ikväll. nu börjar idol hejdå


Kommentarer
Postat av: Lina

Trodde du skulle blogga upp den hemska dikten. Jag orkar nog inte läsa den förrän ett halvår efter förlossningen kanske haha.

2008-09-24 @ 20:04:12
URL: http://neithotep.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0