love love love you

Är rätt trött.. borde sussa eftersom jag ska jobba 8-13, sen är det helg =D såå skönt.
Vill att Emilia ska va vaken så jag kan krama henne och så att hon kan sova i min säng. Imorse då Emilia vakna låg vi kvar i sängen ett tag och hon strök mig på kinden och kramade mig.. det var kärlek. Sen efter en stund då hon tyckte de va dags att kliva upp så slog hon mig på munnen.. hehe men det var ju en annan femma. Hon är så go min prinsessa.

Nu ska jag äta nåt sen äre bed time.
goodnight!


Kommentarer
Postat av: Evelina H

Emma, hon är verkligen sockersöt din lilla tjej ! ;)

Allting bra med dig? Kramar

2008-09-15 @ 20:37:44
URL: http://ev3linas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0