Senare..

Jag har bakat blåbärspaj och scones ikväll.. blåbärspajen till min älskade och sconesen till hungriga mig, har även druckit te och haft ost och marmelad på, kind of english style ey! Måste ju tillägga att det var väldigt gott.
Nu är jag i det läget att jag skulle kunna somna på soffan. Är precis vad jag tänker göra, det är så skönt att somna på soffan.. då är man verkligen trött. Fast just det ja, det är ju i ditt ansikte ikväll med Magnus Betnér.. han är som het på nå sätt.

Hittade en intervju med honom i alltombarn
"Livet blir ett helvete då man får barn"

Men det var ju ändå att ta i, visst är det tufft och svårt och visst vill man ge upp och skiljas men livet blir ju även underbart då man får barn. Livet får en helt ny mening.

Nu: Soffläge
Imorrn: Umeå & NUS


Kommentarer
Postat av: Lina

Han är grymt het.

2008-09-23 @ 10:56:12
URL: http://neithotep.blogg.se/
Postat av: Mia

ååh blåbärspaj!

2008-09-23 @ 13:05:08
URL: http://miabeccau.blogg.se/
Postat av: Linda

Ja han är som het på nått sätt :)

2008-09-24 @ 09:19:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0