Tisdag

Detta har varit en bad emma day. Men efter lunch kravlade jag mig ut i de vackra höstvädret. Stötte på lite bekanta och Emilia och jag lekte i parken. Handla lite rostbiff och gick hem igen. Har fortsatt mitt städande och är väl rätt nöjd nu. Så jag inväntar som vanligt idol. Ikväll är det grabbarna som ska sjunga. Blir säkert bra. Emilia har haft lite modevisning för M ikväll. Skulle bestämma kläder inför dopet på söndag. Va svårt att välja bland alla fina klänningar, Emilia va en bra modell.. snurrade runt och sa "pappa, titta" =) Själv få man väl gå i nå gamm jeans. Har ju iof köpt en klänning.. en brun. Men jag vet inte om jag ser tjock ut i den. Vilka problem, det löser sig. Kanske får gå på FS och kolla om ja hitta något. Brukar ju faktiskt aldrig göra det men någon gång ska väl va den första. Imorrn blir det att jobba lång dag 7-16.30, jag har blivit alldels för bekväm med mina 7-12, 7-14 turer =P
istället för mina ord ska jag bjuda på lite bilder, såklart på det viktigaste i mitt liv:

Jag & min älskling

älskling plockar äpplen =)

lill gumman fikar på NK i umeå

Kommentarer
Postat av: Mia

vilka härliga bilder :)

2008-10-01 @ 16:00:46
URL: http://miabeccau.blogg.se/
Postat av: Lina

Alltså man skulle ju kunna tro att du glömt ditt lösen till bloggen eller så. Om du har sjukt hög sidvisningsstatistik idag är det nog jag som eggat haha.

2008-10-02 @ 23:06:23
URL: http://neithotep.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0