Tvär irriterad

Läste en grej i ett forum som gjorde mig lite halv irriterad.. känns som en person alltid hackar på min blogg eller vad jag skriver. Och att dennes är så bra. Sluta läs om du tycker min mat, dagens outfit, göra ingenting, dålig svenska blogg är kass!
Varför bryr jag mig egentligen? varför skriver jag det här egentligen? är bara så less på uppblåsta människor som verkar tycka att mitt liv/mina val är sämre än deras. Jag är inte som er. Jag har valt att leva som jag gör..och trivs med det. Jag dömer inte någon av er.Jag trivs med att jobba på äldreboende, vad är det som säger att det är ett dåligt jobb?? Vad skulle vara hemskt om jag blev kvar i bjur och på sjukhemmet för resten av mitt liv?? Nu blev det plöstligt massa som jag fick ut mina aggressioner på..
Nu sjönk jag till deras nivå men fan va skönt det var.

Kommentarer
Postat av: Lina

Haha men stört att klaga på att din blogg är dålig, det är ju bara att inte läsa den om de tycker så.

Nä men folk verkar tro att jobbar man inom vården i inlandet är det för att man inte hittat bättre, jag menar hallå hur kan man trivas med det, alla människor är ju likadana och ska älska stadslivet och fart och fläng.. äh, skit i ignoranta människor och lev lyckligt själv! =D

2008-09-06 @ 18:38:15
URL: http://neithotep.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0