ingen vettig rubrik

Det verkar bara vara jag som uppdaterar bloggen, av alla jag läser. Tråkigt. Jag har vart vaken sen halv sex kanske.. har legat på soffan, är så trött. Nu först har Emilia viljat somna om, men då är jag redan vaken och uppe. Sitter och fikar lite mackor och youghurt. Börja jobba kl. 14.00, ska lämna Emilia halv två.. innan des ska jag förbereda middagen till min familj (det är väldigt snällt av mig)
Jobba bara till 20.30, de är rätt soft ändå.
helt oplanerat ska ja bli gräsänka ihelgen, suck..
Emilia har vaknat och det är full fart igen, hoppas hon somnar en stund innan dagis annars kan det bli tröttsamt.

hejdåå!

Kommentarer
Postat av: Lina

Men vadå, räknades inte jag eller? läser du inte min blogg? mutter

2008-09-26 @ 16:55:41
URL: http://neithotep.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0