Min lördagkväll

Jag sitter och slö tittar på filmen på smällen.. rätt rolig. Har sett den förut så jag gör lite annat i mellanåt. Min telefon är okontaktbar.. det tog slut på ström tidigare ikväll då ja prata me mamma. Nu får jag inte igång den och de går inte att ladda den. Bruka bli sådär vajsing ibland. Skitdrygt. Jag dricker iskall cola och äter bullar. Började se PS. I love you igår men somnade ifrån ganska fort. Kanske ska duscha och lägga mig och se.. en så bra kan den inte ha vart om ja somnat. blir galen på min tele den vill inte.. nu bli ja grinig hejdå

Kommentarer
Postat av: Mia

man blir typ helt hanikappad utan telefon ju!



du ska veta att jag tar åt mig av dina kommentarer, tycker att det är hur fint som helst av dig. brukar alltid känna att det är dags att ordna upp saker när du skriver, tar lite tid bara. men tack iaf :)

2008-09-28 @ 10:22:13
URL: http://miabeccau.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0