way back into love

Okej, det blev ingen prommis.. jag somnade på soffan istället, sen vaknade jag dreglande framför en kass brittisk komediserie. Älskling hade köpt en 200 grams choklad kaka som låg och väntade på mig då jag vaknade. Isn't he the best? Om jag inte visste bättre skulle jag tro att jag är i övergångsåldern.. jag svettas som en tok. Känner mig så ofräsch.. mitt hår är en lurvboll och jag hoppas Antonia vill klippa mig ikväll.. de ska bli kort och tunnt. Alltså axelkort inte kort kort då ser jag förmodligen ut som en man från södra europa. Vi är bortbjuden på middag hos mor, svärmor och farmor. Ska bli trevligt. Mitt paket från H&M har kommit, najs.. hoppas alla grejer är med, annars blir jag pist off. Förmodligen kommer inte Emilias skor eller mössa vara med. Jag tror Emilia är uttråkad. Det verkar så.. jag är inte rolig idag. Jag har massa måsten hängande över mig, men orken finns inte så jag säger hela tiden "det gör jag imorrn" men det blir aldrig så. Skit samma.. va spela de för roll om sommargardinerna hänger fram till jul?

sötnosarna äter glass hos farfar/morfar


zZzZzZz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0