Hej höst

Onsdag. Idag har vart en bra dag. Fick sovmorgon till halv tio. Sen gjorde jag mig iordning för lunch med vänninorna. Vi åt på Jonte's, jag svulla på med ett skrovmål, de är jag värd ;) Var väldigt trevligt. Jag älskar mina vänner, dom är så viktiga i mitt liv och jag blir så glad då jag får va me dom. Emilia fick vara hemma med pappa medans. Nu sitter jag och framkallar kort, har inte framkallat sen i feb tror jag, Emilias födelsedag. Emilia gullet sover. Micke & Erika ha vart här en sväng ikväll också. Emilia är dum med Mikael.. det är inge roligt. Förstår inte, hon som vart så snäll förut. Har inte tyckt om när andra barn vart dum mot Emilia då blir de extra jobbigt för jag vet hur det känns. Iof är de svägerska, inte lika jobbigt som om de va nån mer okänds barn. Hon är inte jätte elak men tar grejer typ och små puttas. Lilla hjärtat! Sen blir hon avis om jag håller i något annat barn, undra hur hon kommer reagera när syskon blir aktuellt? Hon lär ju va äldre då så förhoppningsvis lite bättre.
Nu är det snart idol, höll på missa de igår tur att Antonia ringde och påminde mig. Nu vill jag att det ska börja på allavr är less på auditions även fast det är kul.

Imorrn äre back to work 7-14. Känns inte så jobbigt för jag känner mig inte trött nu. Jag har bestämt att jag ska ha kvar mitt långa hår, bara tunna ur lite.. i just love it long. 

Idag satt vi och prata om pengar och eftersom jag var så kaxig att vi hade så bra ställt så dimper de självklart ner massa dyra räkningar i brevlådan idag, vi kom å va utfattig denna månad så jag säger bye bye mr money! Men nog om det, lite få man ju skylla sig själv för typ fortkörningsböter 17 km/h 2400 spänn åt h-vete.

Nu börja visst idol, lite pics:

Lill gumman

Jag

Antis & Sandra

Malin & Nikki

Kommentarer
Postat av: sandra

Sötnos, men det var onödigt att lägga ut pictures tyck ja!! puss

2008-09-18 @ 18:01:09
Postat av: Anonym



en sånn söt liten flicka =)

2008-09-18 @ 20:34:49
URL: http://linneastrandberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0