ello friday

Sitter och äter frukost i sängen samtidigt som jag datanördar. Soft. Var visst 2 st i familjen som vaknade kl. 05 imorse. den ena sover och den andra är inte hemma. Jag har alltså lite egentid. Idag är det dåligt väder. Jag ska städa och umgås me Malin tror jag. Höll på skriva att nu är de äntligen helg men då kom jag på att jag ska jobba ju. aja. Känner mig rätt utvilad ändå.. somna tidigt igår också. Drömmer såklart knäppa drömmar. Inatt drömde jag att Mr. Big valde Carrie framför mig och jag satt och grina i trappen, han försökte trösta mig men de gick inge bra hahahahha. Sen drömde jag att jag bråka med ssk och uska på jobbet, grät även i den drömmen =P Drömde ännu mer konstigt också vet inte om jag ska våga skriva vad jag drömmer för de är hel sjuka grejer så jag gör inte de tro jag.  
Jag hostar än, hur normalt är det här egentligen? Jag minns inte ens hur länge jag har hostat. Men jag vet att det är läng. Fick mama tidningen igår men utan faktura, hel skumt.. om jag inte ringer lär jag ju få en påminnelse?
Nu äre duschen som gäller.
hanä!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0