sunshine in riverland

Tisdag. Jag har inte haft energi idag så det har inte blivit gjort något. Började dagen kl 8, sen vart de disney channel i soffan. Lunch och sen kom Mikael hit medans Erika va i city. Sen kom Antonia. Vi åt smågodis och låg i soffan sen for hon hem och vi grillade kött på vår innegrill (okej jag erkänner de va ett bra köp då) potatisgratäng och rödvinsås.. skulle vilja använda ett uttryck som Daniel bruka använda men det känns så vulgärt haha!
Jaha, nu ha jag inge mer och skriva.. min blogg är ruskigt tråkig men den kanske blir roligare med tiden.
fick veta nå kul idag.. crazy!!


Ovanligt mig att lägga ut djurbilder men denna är söt, den är på Daniels kattungar.
PS. det är tråkigt att inte jobba med Astrid, Annika, Helena, Maria, Daniel, Andreas o Susanne längre. LOVE to Rödklövern forevever in my heart!

Kommentarer
Postat av: Svägerska!

Vare jag som gjorde allt crazy! :P haha!

2008-09-17 @ 21:08:13
Postat av: Svägerska!

Vare jag som gjorde allt crazy! :P haha!

2008-09-17 @ 21:08:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0