Varför byter alla till blogspot.com?

Det har jag undrat. Jag föredrar blogg.se.
Det är torsdag och jag ska jobba kvällen igen. Vill inte. Vill jobba dag och få gå hem kl. 16.00 som alla andra. Vill hinna se tv eller ligga i soffan hela kvällen inte bara se 2 min sen sova.
Happ, då känns det bättre då.
Emilia sover och jag vet seriöst inte vad jag ska göra under tiden. Lägenheten är städad, gardiner bytta och tvätt tvättad. Nog för att jag kan torka golvet i köket de tro jag. Har hälsat på Malin på morgonen. Jag känner lite höst rastlöshet om det nu finns något sådant, eller om det bara är Emma rastlöshet. Vilket är jämt. Jobbigt, vill alltid det ska hända grejer vilket inte är alltför stor chans här där jag är. Allt är som man gör det.
Har tappat blogg begäret, tycker inte det är särskilt roligt. Vet inte varför.. jag är bara annorlunda än jag var för ett tag sedan. Men det är helt okej, jag antar att så är det.







nu ska jag lämna datorn, det är inge roligt med dator.
KORS I TAKET!

Kommentarer
Postat av: Mia

blogg.se ska det vara :)

2008-09-11 @ 12:50:26
URL: http://miabeccau.blogg.se/
Postat av: kim

ja, blogg.se är ju de som gäller (o det som jag kan med) haha

2008-09-11 @ 12:52:56
Postat av: M

http://fjuff.blogspot.com/2008/09/bite-me.html





Smaksak med bloggen :P

2008-09-11 @ 16:51:49
Postat av: Lina

Men har du testat blogspot? Det kan ju vara bättre (eller sämre förstås), men jag skulle inte orka byta även om det nu var fakta att det var så =P

2008-09-11 @ 17:37:54
URL: http://neithotep.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0