Vilken underbar lördag

Emilia som inte ville sova igår vaknade kl 05 imorse.. som tur va somnade hon om efter någon timma och vi sov sedan till 9.30. Åt lunch och sen gick vi ut i den skinande solen. Sen bjöd ja mamma på lunch, prommis, fika och ica. Nu ska jag snart börja göra lasange.. älskling vart ju så besviken igår då jag inte gjorrt det. Jag somnade ifrån allt jag höll på med igårkväll.. så ikväll ska jag äta chirre och se någon bra film. Hoppas på bättre tv utbud ikväll.
Har hunnit städa lägenheten idag också.. de va verkligen skitigt, har inte tprkat golven på år och dag- Jag har blitt lazy.

hanä!

Kommentarer
Postat av: Lina

Låter ju inte som den Emma jag känner! =P

2008-09-20 @ 16:13:16
URL: http://neithotep.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0