12 days to go!

Jag har vaknat på fel sida idag. För att någon väckte mig och Emilia.. jag som vill sova. Är sur som citron och jag vill inte vara det. Emilia hade tappat en grej under sängen så jag lägger mig ner på sidan för att försöka sträcka mig, jag lägger mig då på mitt bröst och klämmer bröstvårtan, man är ju inte lättast. Jag vill grina. Denna dag måste bli bättre snart känner jag. Nu vill jag föda barn, ihelgen vore väl perfekt? Eller hur bebis.. kanske ska jag ut och gå låångt och hitta en trappa att springa upp och ner i. Eller äta konstiga saker som sägs sätta igång förlossningen. Näe bebis kommer säkert stanna på övertid bara för att jag är otålig nu.
ni ska väl få en tjockis bild snart också, är ju faktiskt v. 39 nu.


Kommentarer
Postat av: Lina

Ja de sägs väl att inget kan starta utan bara skynda på.. men klart man blir sugen på testa ändå =P den här gången har jag tänkt låta tiden ha sin gång och vänta på igångsättning =P



Hoppas dagen blir bättre!

2009-04-03 @ 10:40:25
URL: http://neithotep.blogg.se/
Postat av: Svägerska!

haha! :) det kom jag ihåg förra gången! Då skulle ju du och Marcus ut och sparka :) eller springa i trappor..:) hehe! ja nu tyck ja den ska komma! :D

Vi har köpt en syskon vagn nu! :)

2009-04-03 @ 13:58:16
URL: http://lilgryn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0