13 days to go!

Det vart inge gomorron kl 06 imorse, det vart 08.30 istället och det behövdes verkligen. Jag känner mig rätt utvilad. Ha lämnat Emilia på dagis och sitter och väntar på Lina som ska hämta upp mig. Jag är för lat för att gå ner på kiosken ni som vet var jag bor vet att det inte är långt haha. Jag säger fortfarande kiosken, det där stället har ju bytt namn mer än en gång så kiosken då vet alla. Vi ska äta lunch, det ska bli gött. Jag har inte ätit där sedan före jul tro jag. Jag är inte rikast men detta unnar jag mig. Jag måste få göra nå socialt. Kan ju inte glo in i datorn eller husets väggar hela tiden juee.
Happ, annars blire nog rätt soft dag.

Igår då jag va hos Linda så hade Elin nikotinfri snus, och vad gör jag.. jo jag ber att få en, vilken underbar känsla att få ha något under läppen, dessutom skadar det ju varken bebis eller mig så det känns ju som okej. Kan ju säga att jag tjuvköpte en dosa och tjuvsnusar låtsas snus, haha men det är ju som onödigt. Men ack så njutbart.
later..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0