14 days to go!

Och även ny månad, bebis månad. Om alla bebisar tänker komma ut då och inte i början av maj vill säga =)
1 April och man får luras, skulle va kul om man hade nå bra lur.
Dagen började klockan 6 imorse då Emilia tyckte de var dags att kliva upp, och jag var hör och häpna pigg. Hela familjen var uppe vid 7 och det hör verkligen till ovanligheten, någon av oss brukar alltid ligga lite längre än den andra. Så nu har vi ätit frukost och snart är det dags för Emilia att fara på dagis. Jag vet inte riktigt vad jag ska göra idag förutom att dammsuga och tvätta lite. Jag hade tänkt ha en vil dag idag men jag är ju som pigg, måste va ljuset som skiner in genom fönstren.
Jag skriver säkert senare.
Trevlig onsdag!

Kommentarer
Postat av: Svägerska!

Tycker att bebis kan ta o komma nu! :)..

Är såååå nyfiken! :D.. hihi! Kramiz

2009-04-01 @ 09:16:40
URL: http://lilgryn.blogg.se/
Postat av: Malin

Tänk att du väntar ditt andra barn Emma!! Jag tyck de va alldeles nyss som du väntade Emilia. Tiden går sjukt fort.. Hur mår du? :)

2009-04-01 @ 09:57:21
URL: http://malinnas.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0