9 days to go!

Måndag - ny vecka. Emilia fick vara hemma från dagis idag. Vi for och badade med mormor istället och vad hon tyckte de va skoj =D riktigt duktig är hon också. Far iväg själv med simmkuddar på förståss och är inte det minsta rädd för vatten. Är bra att hon inte är rädd, för en annan har ju haft diverse problem på badet genom åren haha helst dykningen, oj vilken skräck och dessa badtanter som inte var speciallt pedagogiska. När man kom upp i 12-13 års ålder kunde man ju dra den där att man hade lingonveckan och inte kunde bada. Men då fick man minsann höra att man kunde ju faktiskt använda tampong, men onej det hade man ju inte börjat med då. Så jag hade väl mens varje gång det var bad i högstadiet typ haha.

Annars är det här en dag jag helst bara vill vara för mig själv. Dåligt samvete väller över mig och plågar mig. Jag känner mig på dåligt humör även fast jag har spenderat 12 timmar i sängen. Däckade kring 21 tiden igårkväll och steg upp vid 09 tiden imorse. Va vaken ett tag kring 4 och var pigg men somnade om efter någon timme eller två.
Imorrn äre tisdag och mamma träff hos Annah, det känns roligt.

Har blivit bjudna på middag ikväll hos grannen, vilket lyx vi har. Var i fredags jag lagade middag sist.
later..

Kommentarer
Postat av: Lina

Haha jag och David pratade om badet i högstadiet idag, jag berättade att jag tyckte att jag var så tjock så jag vägrade vara med så Anna sa att jag fick promenera istället, och alltid var det någon tjej i klassen som hade mens så jag hade sällskap =P



Vi satt och kollade i gamla skolkataloger imorse och jag höll på skratta ihjäl mig när jag kollade på goodwill kortet från när jag gick i nian, där tittade en Emma fram bakom världens största hatt hahaha.. att varken du eller fotografen sa något var ju superkul!



Roligt att se att vissa människor inte förändrads ett dugg, och vissa känner man knappt igen (jag var helt övertygad om att Emil Westmans namn hamnat helfel).

2009-04-06 @ 16:50:27
URL: http://neithotep.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0