Barnen sover..

..Jag sitter och försöker hitta ett passande namn åt lillan. Listan blev lång, nu gäller det bara att enas om ett namn vilket är lättare sagt än gjort. Blir svårare ju längre det går känns de som. Känns konstigt att hon inte har ett namn, Emilia fick ju sitt direkt.

Vågen står på 67,5 kg. Alla verkar ju tappa hur många kilon som helst direkt efter förlossningen, på en vecka och en dag har jag bara gått ner 5,5 kg. Innan jag blev gravid vägde jag 55 kg men det är ju lite för smalt kanske men om vi säger 58 skulle va passande. Då har jag alltså 9,5 kg att gå ner innan sommarn. Jag och E har ju en liten tävling.. förlorarn bjuder på hemlagad middag.. känner på mig att det kommer bli jag. Nej nu ska jag minsann ut och promenera varje dag. Äta inge godis och bra mat. Kommer bli såå svårt.. jag är en sådan gottegris. Jag får helt enkelt fortsätta med nikotinfri snus.. ska föra över 4 kr till mitt konto så jag kan köpa en dosa. Ja så fattig är jag. Men på måndag äre den 20e =)

Kommentarer
Postat av: Emma

grattis till tjejen! jag har varit inne på din blogg några gånger och tycker den är himla fin :)

2009-04-18 @ 16:36:58
URL: http://harhosmej.blogspot.com
Postat av: Svägerska!

"Barnen" sover..!=) det låter så underbart! :D hihi!..

längtar tills jag oxå får använda den meningen! :) hihi!

2009-04-18 @ 21:31:26
URL: http://lilgryn.blogg.se/
Postat av: Lina

Haha jag har typ också 10kg att gå ned trots att jag gått ned 10kg redan, men jag hade ju kvar lite kilon efter Loke när jag blev gravid.. hm, kanske är sånna kilon som stannade för evigt =P

Tänkte satsa stenhårt på Lördagsgodis bara men det har inte gått så bra hittills, men än har det ju bara gått en vecka =P

2009-04-18 @ 21:54:32
URL: http://neithotep.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0