Beautiful

Då var det måndag igen, känns alltid skönt att det är ny vecka.. jag brukar slöa ihop totalt på söndagar. Har lämnat Emilia på dagis till hennes lycka, hon tyckte verkligen det skulle bli kul att få fara och leka med barna. Lillan sover, är lugnt och stilla här hemma och jag ska äta frukost.
Såg en bra film igår, My best friends girl, vart småkär i Dan Cook som spelar Tank. Det är ännu för mig en gåta varför tjejer (oftast?, jag?) faller för killar som är lite bad/svin. Snälla killar går lixom bort.. eller alltså, ja typ som han i filmen - Dustin. Sådär överdrivet snäll och typ jobbig =P
Här får ni en bild på läckerbiten:


idag har jag inga planer, hade tänkt lägga mig och sova men det är ju så fint väder.. då känns det skadligt att lägga sig i sängen. Men jag skulle nog behöva det. Vart sent igår eftersom jag såg massa film. Jag har helt släppt städmanin förresten kors i taket. Men jag orkar helt enkelt inte. Hade glömt bort hur trött man blir av att amma. Jag vill vara pigg!! Måste börja gå och lägga mig tidigt alltså.
Tycker det suger att Lina har flyttat till gräsmyr förresten.. haha! Kul för henne med tråkigt för mig. Funderar seriöst på att köpa en egen bil. Så jag kan fara var jag vill, när jag vill. Jag är rastlös!!

aja näe om man skull göra sig iordning och fånga dagen =P
adios amigos y amigas!

Kommentarer
Postat av: Linda

köp en bil ;)

2009-04-20 @ 11:03:22
URL: http://lindahllinda.blogspot.com
Postat av: Lina

Ja, köp bil!! Hehe blev också smått kär i Tank haha!!

2009-04-20 @ 16:14:19
URL: http://neithotep.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0