Efter regn kommer solsken

Det tycker jag är så himla bra.

Richard var förbi och i allt elände satt jag på golvet i skräddarställning och sorterade saker. (som tidigare yrt runt) Richard tyckte det såg ut som jag städade flickrummet och var på väg att flytta- haha. Ja kanske, jag lyckades bjuda på mig själv och berätta vad som hänt och det är nog bra att kunna skratta åt eländet, för såhär i efterhand så skulle jag vilja ha haft en filmkamera. Man säger så mycket i stridens hetta, onödigt. Men det känns verkligen som man menar det då. Men det gör man ju inte alls.. men man blir så frustrerad.
äsch nu blickar jag framåt, mamma ringde och bjöd på middag.. då vart jag glad för jag orkar inget just nu. Jag tror hon känner på sig när det inte riktigt står rätt till.
Vi är helt slut alla i dag känns det som, Emilia kämpar med magen och jag känner mig totalt hjälplös.
imorrn äre ny vecka, äntligen!
söndagar är skit (oftast)
tack och bock!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0