friday!!

Jag är trött. Idag ha jag & Linda suttit i solen och snackat. Börja toklängta till sommarn =D upptäckte att mina rabatter är en mess och jag längtar till jag får plantera blommor och göra fint =) ikväll har vi ätit go sen middag, haft en middags gäst också. Emilia ligger i baby gymmet här nedanför och pratar. Lillan ligger i mitt knä och sover.. jag lyssnar på rix och känner lugnet. Ska snart lägga Emilia, sedan lägga mig under täcket och se en film. Jag har hittat ett namn till lillan nu också, det passar som handen i handsken. Men man måste ju enas.
näe nu äre gokväll. hoppas få träffa brorsan imorrn.

min stora tjej!

Kommentarer
Postat av: bitte

Hej vill tipsa dig om en tävling jag har i min blogg det du kan vinna är detta:



En skinnjacka och ett presentkort på 500 kr


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0